Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Du kan finde det meste information på vores hjemmeside, i vores forskellige undermenuer, såsom levering, handelsbetingelser, abonnementsbetingelser og meget mere. Hvis du har et spørgsmål til min-vin er du altid velkommen til at rette henvendelse via. vores kontaktformular som du finder lige her.
Vi har samlet en oversigt over de spørgsmål vi oftest modtager - se om svaret på dit spørgsmål gemmer sig i blandt.
Vi afsender alle pakker i løbet af 3-4 hverdage. Leveringen sker med Post Nord hvor du selv kan vælge om du ønsker hjemmelevering, eller til afhentning i en pakkeshop. Vi afsender altid i sikret flaske emballage, der sikrer at din bestilling ikke går i stykker på vejen og Post Nord leverer i 98% af tilfældende fra dag til dag. Derfor kan du have din personlige flaske øl, vin eller spiritus allerede inden weekenden ved bestilling tidligt på ugen.
Du kan nemt kontakte os ved enten at benytte dig af vores kontaktformular, eller ved at skrive til os på facebook eller instagram. Du er også altid velkommen til at sende en direkte mail til [email protected]. Vi forsøger at besvare alle henvendelser i løbet af 12 timer.
Vi bruger to forskellige printere til at producere vores labels. Dette afhænger af, hvor mange stk. af samme etikette der skal printes. Uanset hvor mange flasker du bestiller kan du forvente et pænt resultat med et print på minimum 300 dpi svarende til en højkvalitets laserprinter. Vi printer på semi gloss etikette papir, der giver din etikette en pæn blank overflade. I små oplæg håndskæres etiketterne og sættes på flasken uden brug af udstyr.
Vores vin med eget logo er købt hjem, og specialfremstillet til netop dig, med din egen etiket. Derfor er der her tale om et bestillingskøb- eller tilvirkningskøb. Derfor er dette undtaget købeloven og af samme årsag bortfalder både de 14 dages fortrydelsesret, samt de to års reklamationsret i henhold til købeloven. Du gøres dog opmærksom på at man jf. Købelovens § 76, stk. 3, kan gøre gældende, at flasken har væsentlige fejl og mangler.
På almindelige flasker med præfabrikeret etikette, gavekasser mm. gælder den almindelige fortrydelsesret på 14 dage jf. købeloven.
Selvom fortrydelsesretten bortfalder på private label flasker, betyder det ikke at vores ansvar overfor dig som kunde. Vi gør alt for at du bliver tilfreds med din levering, og vil benytte os næste gang, at der bliver brug for en personlig flaske øl, vin eller spiritus. Vi udsender eksempelvis gerne nye etiketter i tilfælde hvor etiketten har printfejl, er blevet fejl beskåret eller er påsat skævt. Det bevidner vores mange anmeldelser også om, som du kan læse lige her.
Min-vin.dk har desværre ikke ressourcerne til at besvare spørgsmål eller yde support over telefonen. Dette har til gengæld sikret, at vi har fuld bemanding på mail, facebook og Instagram og derfor typisk svarer i løbet af få timer, dog højest 12 timer.
Vores fragtpriser er lave og dækker kun akkurat fragten. Derudover er levering gratis ved bestilling over 300,- kr. Hver gang vi modtager en etikette, bruger vi mellem 10-30 minutter pr. bestilling på at beskære, påsætte og pakke din personlige flaske. Vi betaler kortgebyret på typisk 1.75-2.25% og vi afsender vi vores varer i specialfremstillet flaske-emballage som er nogle af de ting vores gebyr dækker.